تبلیغات در سایت ما

به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و رایانه

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 0
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 102
  • بازدید کلی : 288
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.216.94.152
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    جامع ترین اخبار ایران و جهان در حوزه فناوری و رایانه را در این وبگاه مطالعه نمایید.
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    نقد و بررسی تبلت Yoga Book لنوو (بخش 2)

    عملکرد، اندروید و مالتی تسکینگ تبلت Yoga Book لنوو

    تبلت یوگا بوک لنوو از پردازنده Intel Atom استفاده می کند که هنگامی که با صفحات وبی که پر از آگهی هستند مواجه می شوید باید چند ثانیه صبر کنید تا بتوانید صفحه وب را اسکرول کنید. حتی اضافه کردن 4 گیگابایت رم به اندازه ای حساسیت برنامه هایی که نیاز به پردازش زیاد دارند را کم نمی کند به طور مثال شما می توانید ساعت ها بازی Mini Metro را بدون مشکل انجام دهید اما نمی توانید بازی های سه بعدی مانند Real Racing 3 را به راحتی انجام دهید.

    خرید تلویزیون 75 اینچ سونی X95j مدل 75x9500j

    در آن تصویر با 120 هرتز پردازش می شود و همسانی خاصی با تصویر منبع و فرکانس تلویزیون ایجاد می شود. در پردازنده های قبلی تصویر به صورت دو مرحله ای پردازش می شد که یک خلاء زمانی موجب می شد تا تصویر مقداری در کاهش نویز و و تاری موجود دیرتر پاسخ دهد. اما با این پردازنده همه المان موجود در تصویر صاف و شفاف نمایش داده می شود.

    نقد و بررسی تبلت Yoga Book لنوو (بخش 1)

    ) Yoga Book یوگا بوک) یکی از محصولات هیجان انگیز سال  2016 است و دارای فرم فکتوری بود که قبلا در بازار وجود نداشت، شما می توانید یادداشت های فیزیکی خود را به فرم دیجیتال در بیاورید. این قابلیت به یادماندنی جزو رویاهای دانشجویان و دانش آموزان بود و هنوز هم که هنوز است جزو قابلیت های قابل توجهی است که می توان بدان دست پیدا کرد. اما با توجه به عملکرد کندی که این تبلت ارائه می دهد قیمت آن کمی بالا است و شما می توانید به جای آن از Yoga Book 2 یا Google Pixel C با یک صفحه کلید بلوتوثی استفاده کنید.

    پشتیبانی وردپرس چیست؟

    افزایش سایت های وردپرسی، پشتیبانی وردپرس را به دنبال خواهد داشت. وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که به علت سهولت استفاده و ویژگیهایی که دارد، در سراسر بسیار مورد استقبال گرفته است و سایت های بی شماری با وردپرس ساخته شد اند. این سیستم همواره در حال بهبود و استفاده بیشتر می باشد. قطعا بعد از شروع یک وبسایت وردپرسی مسائل مربوط به پشتیبانی این سایتها برای حل مشکلات وردپرس پیش خواهد آمد.

    هوآوی قصد دارد از لینوکس در لپ‌تاپ‌های خود استفاده کند

    کمپانی هوآوی با معرفی سیستم‌عامل HarmonyOS تصمیم گرفت تا اندروید را در گوشی‌های هوشمند خود کنار بگذارد و سیستم‌عامل اختصاصی خود را به صورت پیش‌فرض بر روی آن‌ها نصب کند. اما در خصوص لپ‌تاپ‌های خود تصمیم دارد تا سیستم‌عامل لینوکس را نصب و راه‌اندازی نماید.

    بر اساس گزارش TechRepublic، کمپانی هوآوی همچنان با محدودیت‌های تجاری از سوی ایالات متحده روبرو می‌باشد، به این معنی که باید در جابجایی و استفاده از نرم‌افزارها بر روی دستگاه‌های خود تجدیدنظر نماید. در خصوص گوشی‌های هوشمند هوآوی بدان معناست که در صورت لزوم باید به جای سیستم‌عامل اندروید از HarmonyOS استفاده نماید. اکنون همین تفکر در مورد لپ‌تاپ‌ها اعمال خواهد شد، زیرا کمپانی مایکروسافت نیز یکی از کمپانی‌های آمریکایی است و شامل محدودیت‌های ایالات متحده می‌شود.

    لپ‌تاپ ۲ در ۱ لنوو یوگا C940

    اگر همیشه به این خاطر سراغ گوشی می‌روید که بازکردن و استفاده از آن راحت‌تر از لپ‌تاپ است، شاید لپ‌تاپ جدید لنوو به نام یوگا C940 این عادت شما را تغییر دهد. پرچمدار ۱۴ اینچی ۲ در ۱ این شرکت یکی از معدود محصولات پروژه آتنا اینتل است که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ معرفی شده و می‌خواهد عملکرد لپ‌تاپ‌ها شبیه به گوشی هوشمند شود.

    C940 به گونه‌ای طراحی شده که فورا از حالت خواب خارج شود و حسگر اثرانگشت آن در یک ثانیه عمل می‌کند. علاوه بر اینها وای‌فای به سرعت متصل می‌شود و نمایشگر UHD با روشنایی ۵۰۰ نیت باعث می‌شود که بازتاب‌ها جلوی دید شما را نگیرند. عمر باتری این دستگاه ۱۰٫۵ ساعت است و اگر از نمایشگر در حالت FHD با روشنایی ۴۰۰ نیت استفاده کنید، عمر باتری تا ۱۷٫۵ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

    افزایش فالوور اینستاگرام - زومیت

     مجموعه «بیبرها» که به زندگی جاستین و هایلی بیبر میپردازد، بسیار پربیننده شده است و نقش چشمگیری در افزایش فالوورهای خواننده جنجالی آمریکایی داشته است. سایت فروش فالوور به شما این امکان را میدهند که برای افزایش فالوور اینستاگرام از طریق سرورهای آنها، سفارشات خود را بر روی پنل خرید فالوور ثبت کنید. این در حالی است که اکثر سایتهای فروش فالوور واقعی فعال از شما میخواهند که برای خرید فالوور اینستاگرام، پسورد پیجتان را وارد کنید (راهنمایی این ویدیو) وارد کردن پسورد پیج در سایتهای مختلف برای خرید فالوور واقعی برای اینستا میتواند باعث به خطر افتادن امنیت پیج شما در اینستاگرام شود؛ بنابراین بهتر است از سایتهایی فالوور خریداری کنید که از شما پسورد پیجتان را نمیخواهند.

    مزایا و معایب لپ تاپ اپل

    لپ تاپ های اپل انقدر جذابیت دارن که حتی مخالفای سرسخت این کمپانی هم نمی تونن راحت ازشون بگذرن. از سخت افزار قدرتمند گرفته تا ظاهر زیبا و جذاب، شما رو متقاعد می کنن که با هر سطح سلیقه و نیاز، یکی از مدلای مک بوک رو بخرید. خب حالا به نظر شما اصلا این لپ تاپ ها واقعا انقدر منحصر به فرد و با کیفیتن؟

    با توجه به قیمت بالای محصولات apple، اصلا ارزش داره که کلی پول بدین واسه خرید مک بوک؟ توی این مقاله می خوایم جواب همین سوالا رو بدیم و شما رو با مزایا و معایب لپ تاپ اپل آشنا کنیم. کارشناسای تعمیر لپ تاپ به کاربرا توصیه می کنن قبل از خرید، حتما ویژگی های مثبت و منفی اون رو در نظر بگیرن. اگه تصمیم دارید لپ تاپ ویندوزی تون رو با یه مک بوک خوش ساخت و زیبا تعویض کنین، بد نیست اول یه سبک سنگین کنین و ببینین که این محصول واقعا براتون کاربرد داره یا نه. همراهمون باشین.

    بهترین کامپیوتر های اپل در سالی که گذشت!

     

    خریدن یک مک بوک به آسونی خرید یک آیفون نیست. درباره یک گوشی خریدار بیشتر نگران قیمت، رنگ و ظرفیته اما زمان خرید یک کامپیوتر معیارهای زیادی مثل قابل حمل بودن، قدرت، سرعت، حافظه، اندازه صفحه نمایش، پیکسل ها، قابلیت ارتقا و بقیه فاکتورها باید در نظر گرفته بشه.

    پس بنابراین اگه تصمیم دارید کامپیوترتون رو از کمپانی اپل بخرید بهتره راجع به مک ها بیشتر بدونید. اگه تصمیم گرفتید یک دسکتاپ تهیه کنید بهتره مک مینی، آی مک و مک پرو رو بخرید. اما اگه قابل حمل بودن براتون اهمیت داره بهتره مک بوک ایر، مک بوک و مک بوگ پرو بخرید. درباره انتخاب بین این کامپیوترها معیارهای زیادی رو باید در نظر بگیرید تا به انتخاب مورد نظرتون برسید.

    معرفی سایت های خرید لباس برند از ترکیه

    سایت کوتون ترکیه اینترنتی (KOTON)

    خرید از کوتون ترکیه یکی از راه های بی دردسر و عالی برای دوستداران برند ترکیه ای کوتون (KOTON) است. این برند مشهور در سال 1998 در کشور ترکیه در زمینه مد و پوشاک شروع به فعالیت کرد و توانست تا انتهای سال 2015 با تولید محصولات با کیفیت که از قیمت مناسبی برخوردار هستند در 25 کشور دنیا به تعداد 362 فروشگاه های فعال افتتحاح کند و به رقابت با برندهای اروپایی بپردازد و امروزه 800 فروشگاه بین المللی در دنیا دارد.

    مروری بر فروش و اجرای سقف شیب دار ویلانما با ورق دکرا، ورق کینگستون

    ورق دکرا، ورق کینگستون یک سیستم سقف شیب دار پیشرفته است که در نیوزیلند با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری در دنیا ساخته شده و برای استفاده در سقف‌های ویلا، کلاه فرنگی و آستر پنجره بسیار مناسب است.

    ویژگی‌های دکرا:

    - سبک (7 کیلوگرم در هر متر مربع)

    - بدون نیاز به عایق (10 سال ضمانت)

    - مقاوم در برابر باد، طوفان، گردباد (حداکثر تا 200 کیلومتر در ساعت)

    - تغییر رنگ در اثر نور خورشید به دلیل استفاده از سنگریزه‌های طبیعی با رنگ‌های طبیعی در 3 مدل و هفت رنگ.

    - امتناع از ریزش سنگریزه (10 سال ضمانت)

    -  نصب سریع

    - قابل نصب در شیب 12 تا 90 درجه است

    - بدون خوردگی، پوسیدگی و سایش (50 سال ضمانت)

    - هسته اصلی فولاد دکرا از روی آلومینیوم آغشته شده است که 7 برابر از گالوانیزه حاصل از خوردگی و تجزیه قوی‌تر است و دارای 50 سال ضمانت است. 

    خرید بک لینک انبوه از سایت رکس سو

    در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

    شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

    بهترین مانیتور گیمینگ FreeSync ؛مانیتور ایسوس مدل MG279Q سایز ۲۷ اینچ

    مانیتور Asus MG279Q بهترین مانیتور گیمینگ برای افرادی است که از کارت گرافیک‌های AMD استفاده می‌کنند. همچون انتخاب اول ما، این مانیتور نیز از ضریب رفرش ۱۴۴ هرتزی برخوردار است. به خاطر مختصات خاص FreeSync، تکنولوژی adaptive sync این مدل در بازه‌ای مابین ۳۵ تا ۹۰ هرتز کاربرد دارد (مگر اینکه از یک ابزار جانبی مثل Custom Resolution Utility برای بالا بردن آن استفاده کنید). در غیر این صورت، این نمایشگر ۶۰۰ دلاری از همان رزولوشن ۱۴۴۰p برخوردار است. سایز این نمایشگر ۲۷ اینچ است، کانکشن‌های ورودی دارد و USB 3.0 را پشتیبانی می‌کند. تنظیم پذیری این مانیتور همچون مدل اول ما به شدت کاربردی و انعطاف پذیر است. دقت رنگ در این مدل بسیار بالا است و حدود ۲۰۰ دلار ارزانتر از مدل اول ماست.

    31 نکته بسیار جالب برای نوشتن کتاب بعدی شما

    بهترین نکات برای نوشتن کتاب چیست؟ ما شما را پوشانده ایم

    شاید شما یک ایده انتشار کتاب داشته باشید، و فکر می کنید این کتاب عالی خواهد بود.

    مشکل؟ شما هرگز کتابی ننوشته اید. و با تمام اطلاعات موجود در مورد مراحل نوشتن کتاب ، احساس کمی غرق می شوید.

    یا شاید شما کتابی بنویسید و چند مورد از آن یاد گرفته باشید ، اما شما نیز از اشتباهاتی که مرتکب شده اید کمی شرمنده می شوید. شما می خواهید این کتاب جدید چیزی باشد که با افتخار به اشتراک بگذارید و در مورد دیگران با آنها صحبت کنید.

    اطلاعات مک ‌بوک پرو ۱۶ اینچی در نسخه‌ی بتا macOS Catalina مشاهده شد

    ماه‌هاست که شایعاتی در مورد آماده‌سازی مدل ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو اپل در سایت‌های خبری منتشر می‌گردد. برخی از سایت‌ها ادعا می‌کنند که قرار است در اواخر سال جاری میلادی از این لپ‌تاپ قدرتمند اپل رونمایی به عمل آید و کاربران با سبک جدید این کمپانی آشنا شوند. اکنون تصاویری مخفیانه از این دستگاه در نسخه‌ی بتا macOS Catalina 10.15.1 توسط  MacGeneration کشف شده است.

    ظاهرا این تصاویر به یک مدل جدید از مک‌بوک پرو “MacBookPro16,1” اختصاص دارد (به خودی خود نشان‌دهنده‌ی یک مدل جدید از طراحی اپل می‌باشد). ۱۶ اینچی بودن این لپ‌تاپ تنها بر اساس نحوه‌ی شماره‌گذاری مدل توسط اپل مشخص شده است و می‌توانیم در این مورد اظهارنظر کنیم ولی در کل هنوز این موضوع توسط خود کمپانی تایید نشده است. تا به امروز بر اساس یک تصویر کوچکی که از بزرگترین نسخه‌ی مک‌بوک اپل منتشر شده است، گویا این لپ‌تاپ نهایتا از یک صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی با حاشیه‌های کم برخوردار باشد.

    دلایل افت اپل در سال‌های اخیر (بخش دوم)

    شکست تیم کوک

    دقیقاً مانند استیو بالمر که پس از بیل گیتس مایکروسافت را اداره کرد تیم کوک از مجموعه مهارتهایی که جابز داشت بی‌بهره بود. وی به طور خاص توسط جابز انتخاب شده بود تا مطمئن شود که قدرت بنیانگذار اپل را دست کم نمی‌گیرد و او را کنار نمی‌گذارد. او همانند بالمر،عملا سزاوار چنین جایگاهی بود اما نه کاریزمای جابز را داشت و نه مدیری بود که بتواند همانند او روی محصول تمرکز کند.

    همچنین، آنچه که کوک در ابتدا در کامپاک آموخته بود – گرچه حتی در آنجا نیز شخصیت بزرگی نبود – او را وادار کرد تا فکر کند که جابز علی رغم موفقیت، پول و تلاش‌ها را هدر می‌دهد. این درحالی بود که کامپک شکست خورد و هیچ یک از شرکت‌های دیگر که از مدل‌های مشابه استفاده می‌کردند از نظر سود یا ارزش در حد اپل نبودند. مدل استاندارد صنعتی بسیار متفاوت از مدل اپل بود. استراتژی صنعت هدف قرار دادن محصولات بود. اپل خطوط تولید را ساده نگه داشت. هم هزینه‌های تولید و هم موجودی را به میزان زیادی کاهش داد و در عوض هزینه‌های زیادی را صرف تلاش برای افزایش تقاضا کرد. رویکرد صنعت به تنوع زیاد محصول منجر شد اما فرصتی برای فعالیت‌های مهم افزایش تقاضا فراهم نکرد.

    دلایل افت اپل در سال‌های اخیر (بخش اول)

    همین دو هفته پیش بود که شرکت اپل رویداد بزرگ معرفی محصولات خود را برگزار کرد و اگرچه زمانی افراد از برگزاری اینگونه رویدادهای اپل هیجان زده می‌شدند اما این روزها، این رویداد به یک برنامه تقریبا تکراری با معرفی محصولاتی با ویژگی‌های کپی شده و انتظارات برآورده نشده مخاطب و طرفداران اپل تبدیل شده است. این اتفاق برای شرکتی همچون اپل دقیقاً مثل زمانی که اپل استیو جابز را اخراج کرد خجالت آور بود. به نظر می‌رسد که این شرکت کارهایی که استیو جابز برای تبدیل کردن اپل به یک شرکت منحصر به فرد انجام داد را فراموش کرده است. به گونه‌ای که کم کم اپل به یک شرکت فناوری معمولی بدل شده که دیگر چندان تفاوت بارزی با بقیه ندارد. در ادامه به بررسی مختصر فراز و فرودهای این کمپانی مطرح می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

    بررسی آل این وان Zen AiO 27 ایسوس

    Zen AiO 27 برای گرافیست های حرفه ای طراحی شده است و به طرز هوشمندانه ای تمام اجزای سیستم را درون پایه آن قرار گرفته است. استفاده از یک سیستم خنک کننده در پشت صفحه نمایش عملکرد آن را بهبود بخشیده. از دیگر مشخصات سخت افزاری آل این وان ایسوس Asus Zen AiO 27 می توان به پردازنده Intel® Core ™ i7،NVIDIA® GeForce® GTX 1050 GPU  و همچنین قابلیت ذخیره سازی دوگانه با هر دو حافظه PCIe® SSD و HDD اشاره کرد. علاوه بر این می توان پایه دستگاه را به راحتی باز کرد تا امکان دسترسی به حافظه ها برای ارتقاء آن ها بدون دردسر انجام شود. علاوه بر ویژگی های بیان شده برای آل این وان ایسوس Asus Zen AiO 27 می توان به پد شارژ بی سیم آن اشاره کرد که از دستگاه های همراه سازگار با شارژ سریع پشتیبانی می کند.

    نسخه 5G گوگل پیکسل ۴ در نمایشگاه سخت‌افزاری رویت نشد

    کمپانی گوگل در این نسل از گوشی‌های خود بسیاری از ویژگی‌های سخت ‌افزاری را لحاظ کرده است اما قابلیت اتصال شبکه ‌ی 5G از مواردی است که در این سری مشاهده نمی‌شود. روز سه‌شنبه طی رویداد برگزار شده در شهر نیویورک، این کمپانی از نسل جدید گوشی‌های خود با نام گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال رونمایی به عمل ‌آورد. این سری از گوشی‌های جدید کمپانی گوگل دارای قابلیت‌هایی نظیر face unlock، ژست‌های حرکتی بروز شده و ماژول‌های دوربین ارتقا یافته می‌باشند اما گوگل نسخه‌ی5G  این گوشی‌های هوشمند را معرفی نکرد و حتی حرفی از آن‌ها به میان نیامد.

    سیستم عامل آیپدهای اپل رونمایی شد

    شرکت اپل در جریان کنفرانس WWDC از سیستم عامل آیپد نسخه جدید که مخصوص تبلت های آیپد طراحی شده است؛ رونمایی کرد. از این پس سیستم‌عامل آیپد با نام جدید iPad OS، با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید و ظاهری متفاوت در اختیار کاربران خواهد بود. به نوعی این کمپانی با معرفی iPad OS، سیستم عامل تبلت های خود را مستقل از تلفن های هوشمند آیفون کرده است.

    برخلاف iOS 13 که همچون سال های گذشته در سپتامبر منتشر می شود، iPad OS قرار است پاییز امسال منتشر شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، از ویژگی‌های جدید سیستم عامل آیپد می‌توان به اپلیکیشن Files بهبود یافته، قابلیت استفاده از صفحه‌کلید کوچک و شناور، امکان به‌ اشراک ‌گذاری پوشه‌ها در iCould Drive، صفحه‌ هوم مجهز به ویجت و استفاده بهینه از قلم اپل اشاره کرد. البته اپل پیش از این اعلام‌کرده ‌بود که تأخیر Apple Pencil را از ۲۰ میلی‌ثانیه به ۹ میلی‌ثانیه کاهش خواهد داد. جعبه‌رنگ استاندارد اپل هم به‌روزرسانی خواهد شد و به اپلیکیشن‌های دیگر اجازه می دهد تا ازطریق PencilKit از کنترل‌های جدید استفاده کنند. 

    مایکروسافت سرفیس 2019 ؛ از سرفیس پرو 7 تا گوشی تاشو Duo

    رویداد مایکروسافت سرفیس 2019 روز گذشته برگزار و در جریان آن این شرکت از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود از جمله دستگاه‌های سرفیس و یک گوشی تاشو رونمایی کرد.

    مایکروسافت دوباره در حال ساختن یک گوشی است. این غول دنیای فناوری که چندین سال پیش خط تولید گوشی‌های خود را متوقف کرد اکنون امیدوار است بتواند با گوشی سرفیس دوو (Surface Duo) سهم خود از بازار گوشی‌های هوشمند را پس بگیرد. همانطور که از اسم دستگاه پیداست این گوشی دارای دو صفحه نمایش است که با استفاده از یک لولا به هم متصل شده‌اند و از همین رو می‌توان آن را گوشی سرفیس تاشو نیز لقب داد.

    تشابه زیاد تبلت آتی هوآوی به آیپد پرو

    مدت زیادی از معرفی پیشرفته‌ترین تبلت سامسونگ یعنی گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) نمی‌گذرد. ضمن اینکه اپل هم در حال گسترش تبلت‌های سری آیپد پرو خودش است. در این بین، هوآوی برای اینکه از قافله عقب نماند، می‌خواهد یک تبلت پیشرفته بسازد که احتمالاً اوایل سال آتی میلادی معرفی خواهد شد.

    این دستگاه که شاید مدیاپد ام ۷ (MediaPad M7) نامیده شود، دارای نمایشگری بلند خواهد بود که گوشه‌های آن گرد هستند و در اطراف آن نیز حاشیه‌های مشکی رنگ باریکی به چشم می‌خورد تا از این نظر شبیه آیپد پرو اپل باشد. البته نوارهای سیاه اطراف صفحه نمایش آن‌قدری بزرگ هستند تا بتوان در آنها دوربین سلفی و سایر سنسورهای لازم را قرار داد. لازم به ذکر است که هوآوی تصمیم گرفته از شیوه طراحی دارای نقطه سیاه رنگ در این محصولش استفاده کند.

    نقد و بررسی مانیتور سامسونگ مدل C27F591FDM / (بخش 2)

    کیفیت عکس

    مانیتور C27F591 از پنل VA که سامسونگ طراحی و تولید کرده است بهره می‌برد. عملکرد این دستگاه در زمینه تصویر قابل تقدیر است. رنگ‌ها به شدت زنده هستند و کیفیتی که از آن‌ها می‌بیند چشم شما را نوازش می‌کند. دقت رنگ‌ها نیز بسیار بالا است. به این معنا که با این دقت و با چشم انسان، قابل تشخیص نیست که رنگی که در حال نمایش است چه تفاوتی با رنگ «واقعی» و بی‌نقص دارد.

    یکسان بودن نور پشت تصویر یکی از مشکلاتی است که همیشه در مانیتورها وجود دارد. خوشبختانه در این مانیتور این موضوع زیاد به چشم نمی‌آید. حتی در گوشه‌های تصویر نیز نور فقط ۹% کاهش پیدا می‌کند و این موضوع حتی باعث شده است که دید کاربر بهتر باشد و میزان تمرکز چشم و ذهن نیز بالاتر برود.

    نقد و بررسی مانیتور سامسونگ مدل C27F591FDM / (بخش 1)

    صفحه نمایش‌های خمیده مدتی است که وارد دنیای کامپیوترها برای کارهای روزمره و بازی‌های ویدیویی شده‌اند. تلویزیون‌ها حالا انواع خمیده در سایزها و رزولوشن‌های مختلف دارند و این موضوع حالا شامل مانیتورها برای انجام کارهای روزمره می‌شود.

    مانیتورهای منحنی (خمیده) آخرین ترند جهانی برای تجهیزات میزی هستند. این مانیتورها مزایایی دارند و کاربر در استفاده از آن‌ها احساس راحتی می‌کند. با وجود این که بسیاری شرکت‌ها قابلیت‌های معمولی در این دستگاه‌ها قرار می‌دهند ولی سامسونگ برای تولید مانیتور C27F591 سخت‌ افزاری بسیار قوی قرار داده است که عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. سامسونگ یکی از کمپانی‌های پیشرو در ساخت و تولید انواع‌ نمایشگرها از جمله تلویزیون و مانیتور است که در کنار نمایشگرهای معمولی، نگاه ویژه‌ای به نمایشگرهای خمیده داشته و سعی دارد تا در این راه هم نظر کاربران را جلب کند. علاوه بر این سامسونگ تلاش کرده تا با اضافه کردن قابلیت‌های مختص گیمرها، این قشر را هم درگیر خرید محصولات خود کند.

    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و رایانه و آدرس ipadmini-isfahan-apple.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و رایانه امتیاز دهید